Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Amsterdamban nagyon érzik az ívet, mert megint előálltak valami olyasmivel, ami annak is tutira bejön, aki nem szereti a sört.
A holland sörmárkát nem csak azért kedveljük idehaza (is), mert azon az ötágú vörös csillagot zavartalanul használhatják, és az amsterdami zöldüveges talán nem is mindenkinek ízlik. De arra mindenki emlékszik, hogy a cég rendre, szezonról szezonra emlékezetes reklámkampányokat, reklámspotokat kreál, és így az akár a Heineken sör nélkül is maradandó nyomokat hagy maga után.
Neked melyik jut az eszedbe legelőször? Mert nekünk ez:
Ahogy az a designboomon megjelent installáció alapján azonba egyértelmű: a cég most nem videózott. Helyette inkább összegyűjtött 40 menő kreatívot, képzőművészt, és megkérte őket, hogy készítsenek egy-egy fehér vásznas alkotást – a középpontban természetesen egy Heinekennel.
Nos, azt nem állítjuk, hogy ez a valaha volt legjobb Heineken plakátok összesége de az, hogy összefűzték őket (és nem csupán helysprórolás miatt), és így egyben látható minden alkotás, megintcsak zseniális. Íme az eredmény:
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.