EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Az igazi vásárlómágnes a kreativitás.
Bár a csomagolásra és a termékre hajlamosak vagyunk úgy tekinteni, mint két különböző dologra, az alábbiak bebizonyítják ennek az ellenkezőjét. 6 kreatív dizájn, ami azonnal kinyitja a pénztárcánkat.
1. Méz – Maksi Marbuzov
2. Japán keksz – ismeretlen dizájner
3. Papírzacskó bevásárláshoz – Andy Winner and One Show Merit
A zacskó átlátszó része egy üres gyomrot formáz, amely az éhező emberekkel való törődésre hívja fel a figyelmet. A tárgy New York városa számára készült.
4. Amerikai müzli – Lacy Kuhn
5. Mini baguette – Lo Siento Studio
6. Tea – Soon Mo Kang
HVG-konferencia
2014. május 7-én KKV Vállalkozásfejlesztési Konferenciát rendez a HVG. Témák: aktuális gazdasági trendek, hasznos tanácsok, esettanulmányok és workshopok kis- és középvállalkozások részére, a sikeres fejlődéshez és növekedéshez. Részletek és jelentkezés itt.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Újabb fronton kezdett zavarba ejtő szélmalomharcba a Fradi elnöke.