Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az igazi vásárlómágnes a kreativitás.
Bár a csomagolásra és a termékre hajlamosak vagyunk úgy tekinteni, mint két különböző dologra, az alábbiak bebizonyítják ennek az ellenkezőjét. 6 kreatív dizájn, ami azonnal kinyitja a pénztárcánkat.
1. Méz – Maksi Marbuzov
2. Japán keksz – ismeretlen dizájner
3. Papírzacskó bevásárláshoz – Andy Winner and One Show Merit
A zacskó átlátszó része egy üres gyomrot formáz, amely az éhező emberekkel való törődésre hívja fel a figyelmet. A tárgy New York városa számára készült.
4. Amerikai müzli – Lacy Kuhn
5. Mini baguette – Lo Siento Studio
6. Tea – Soon Mo Kang
HVG-konferencia
2014. május 7-én KKV Vállalkozásfejlesztési Konferenciát rendez a HVG. Témák: aktuális gazdasági trendek, hasznos tanácsok, esettanulmányok és workshopok kis- és középvállalkozások részére, a sikeres fejlődéshez és növekedéshez. Részletek és jelentkezés itt.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.