szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megan Grassell nem volt elégedett a bolti melltartóválasztékkal, ezért úgy döntött, hogy itt az ideje megváltoztatni a "fehérnemű status quót". Közösségi finanszírozással több mint 40 ezer dollárt szedett össze azért, hogy elindítsa a tiniknek szóló melltartóprojektjét.

Egy amerikai tinilánynak egyáltalán nem volt elégedett a bolti melltartóválasztékkal, ezért a tettek mezejére lépett és elindította a kifejezetten tiniknek szóló melltartó márkáját – írja a Huffington Post. A 18 éves amerikai tinilány nem találta kényelmesnek a boltokban kapható fehérneműket – a pushup verzió például nem tetszett neki, egy ilyen melltartót felvéve úgy érezte, mintha egy éjszaka alatt felnőtt volna –, ráadásul úgy vélte, azokat egyáltalán nem a fiataloknak tervezték, nem kell kitömni a nekik szóló melltartókat.

Ekkor döntött úgy, hogy közösségi finanszírozással igyekszik pénzt szerezni a tiniknek szóló melltartó-koncepció megalkotására. Eredetileg 25 ezer dollárt szeretett volna összeszedni, ám végül 42 ezer dollár jött össze a Kickstarteren a projektre. A Yellowberry márkát ugyanakkor sok kereskedő először nem akarta komolyan venni, Grassellt pedig egyáltalán nem tekintették egyenrangú partnernek. Az amerikai fiatal ugyanakkor makacsul kitartott, a kudarcok nem szegték kedvét.

Elmondása szerint sikerül menedzselnie az iskolát és saját márkáját is párhuzamosan, a Yellowberryvel pedig hatalmas önbizalomra is szert tett, ráadásul más lányok problémájára is megoldást tud nyújtani termékeivel.

HVG-konferencia

2014. május 7-én KKV Vállalkozásfejlesztési Konferenciát rendez a HVG. Témák: aktuális gazdasági trendek, hasznos tanácsok, esettanulmányok és workshopok kis- és középvállalkozások részére, a sikeres fejlődéshez és növekedéshez. Részletek és jelentkezés itt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!