szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Úgy fest, Magyarország a divatcégek célpontja lesz, egyre-másra jelentik be letelepedési terveiket. Most egy francia és egy dél-amerikai márka építene hálózatot a magyar piacon.

A Lolita  uruguayi női ruházati márka keresi franchise partnereit hazánkban –írja a Franchiseportal. A női ruházati cikkeket, lábbeliket és kiegészítőket forgalmazó, franchise hálózat első üzletét Greta és Lolita Engelman nővérek 1960-ban nyitották meg Uruguayban, Punta del Este városában. Közel fél évszázad működéssel a háta mögött a hálózat Uruguay vezető divat hálózatává, és közismert márkává vált. A márka franchisehálózat 2001-ben kezdte meg franchise tevékenységét, számos üzletet nyitva a kontinensen. Jelenleg Dél-Amerika 14 országában, közel 90 üzletet működtetnek,  valamint nemrégiben Dél-Afrikában, Johannesburgban nyitották meg első, az amerikai kontinensen kívüli üzletüket. Az üzletek közel kétharmada franchise átvevők irányítása alatt áll.
 
Megcélozta a magyar piacot a francia T.Y.F. divatmárka is, amely itteni multibrand üzletekben jelenne meg a francia T.Y.F. divatmárka, amely főként felsőket, ruhákat, szoknyákat, kabátokat, valamint télikabátokat készít kizárólag nők számára. A márka évi két kollekcióval jön ki – –tavasz/nyár & ősz/tél –– és a 20-55 év közötti korosztályokat célozza meg. Franciaországban már több, mint 20 éve, elfogadható áron biztosít vásárlói számára a franchise lánc.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!