Több száz új magyar terméket árul a Lidl

A magyar Lidl-áruházakban tavaly március óta 327 magyar termékkel bővült a termékkínálat, és ma már 55 magyar beszállító 178 féle termékét árusítják összesen 10 európai ország Lidl-áruházaiban.

  • MTI MTI
Több száz új magyar terméket árul a Lidl

Több magyar terméket forgalmaz a Lidl, és több magyar beszállítóval működik együtt, mint egy évvel korábban, a magyar termékek forgalma 17 százalékkal emelkedett - közölte a diszkont áruházlánc hétfőn. 

A Lidl Magyarország tavaly márciusban indította el magyar beszállítói programját azért, hogy még több magyar terméket kínáljon a vásárlóknak, és még több hazai beszállítóval működjön együtt. A program első éve pozitív eredményekkel zárult, 327 féle magyar termékkel bővült a kínálatuk és 26 új magyar taggal a beszállítói hálózatuk - közölték. 

A Lidl a magyar beszállítóinak lehetőséget ad arra is, hogy csatlakozva az áruház nemzetközi hálózatához, termékeik külföldi áruházakba is eljussanak. Ezen a területen is sikeres a program, míg egy éve 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, jelenleg már 55 magyar beszállító 178 féle termékéhez juthatnak hozzá 10 európai ország Lidl vásárlói. 

Az exportnövekedés kiemelten érinti a friss zöldségeket és gyümölcsöket, ezek iránt nőtt leginkább az igény a szomszédos országokban - áll a közleményben.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

A svédek hat hónapra voltak tőle, a románoknak hat bombára elég nyersanyaguk volt – így lett 25 ország majdnem atomhatalom

A svédek hat hónapra voltak tőle, a románoknak hat bombára elég nyersanyaguk volt – így lett 25 ország majdnem atomhatalom

Az első atombomba ledobása óta több mint két tucat ország akart nukleáris fegyvert, ám a nagyhatalmak így vagy úgy, de mindig találtak eszközt a leszerelésükre. Spanyolország, Svájc, Svédország Románia, Tajvan és egy sor másik ország mind előrehaladott programot vitt a tömegpusztító fegyverek előállítására, ahol nem egyszer a szerencse hozta el az áttörést. A tervek feladásához pedig minden esetben erős diplomáciai, vagy katonai ráhatás kellett.