Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A nemi szerepek mindig is befolyásolták vásárlási döntéseinket, és ez jól visszatükröződik az online hirdetések vizsgálatánál is.
A kisvállalatoknak, amelyeknek ez a cikk is szól, mindent tudniuk kell a vevőkörükről, amelyre a közösségi médiás marketingjüket építhetik. Amerikában közvélemény kutatók, médiacégek készítenek felméréseket, hogy az adott célcsoport hogyan használja a közösségi médiát, és hogy a fizetett hirdetések lájkolásaiból milre lehet következtetni a vevőkörre nézve.
Egy felmérés szerint a férfiak 56 százaléka vevő a kuponos oldalak közösségi médiás hirdetéseire, míg a nőknek csak 39 százaléka. Ugyanakkor a nők 71 százaléka szívesen lájkol bármilyen márka céges oldalát, a férfiaknál ez csak 18 százalék.
Tényleg máshogy lájkolnak a nők?
A férfiak „üzleti és randicélokra” használják a közösségi médiát. 27 százalékuk üzleti ügyeket, 13 százalékuk szerelmi ügyeket intézett a legtöbbször a közösségi oldalakon. A nők ezzel szemben kapcsolattartásra használják a netet. Fotókat osztanak meg, barátokkal leveleznek.
A közösségi médiában a férfiak gyorsan és lényegre törő információkat szeretnének megtudni. Ezért van, mondja a felmérés, hogy szeretik a kuponos és ár összehasonlító oldalak hirdetéseit. A nőket ezzel szemben nem érdeklik az ilyen fizetett hirdetések, helyette inkább azt nézik, hogy ki mondja az információt.
Milyen témájú fizetett hirdetések keltik fel a férfiak figyelmét leginkább a közösségi médiában?
Kocsik
Sport
Akció
Szex
Milyen témájú fizetett hirdetések keltik fel a nők figyelmét leginkább a közösségi médiában?
Érzelmi
Családi
Valós élethelyzetek
Gyermekek
Háziállatok
Mindkét nemet egyaránt érdeklő témák a fizetett hirdetésekben:
Humor
Értékelések
Celebek
Elhivatottság
A cikk szerint, ha férfiaknak szól a termékünk, akkor hirdessünk valamilyen akciódús vagy sportos tartalmú hirdetéssel, legjobb a rövid videó. A nőknek a családra, gyermekekre vonatkozó hirdetés jöhet be, ők legjobban a fotót szeretik.
Természetesen a fentiek az általános tájékozódást szolgálják. A közösségi médiában a marketingkampányok pontosan célzottak, nemtől, korcsoporttól, földrajzi helyzettől függően.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketing tevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
Nem maradt hatástalan a kormány homofób retorikája: nőtt az erőszakos bűncselekmények száma, és magas az LMBTQ-emberek egyenjogúságát elutasítók aránya. A tiltottá lett Pride üzenete aktuálisabb, mint valaha.
A Tisza Párt elnöke úgy nyilvánult meg félreérthetetlenül a Pride-ről, hogy le sem írta a rendezvény nevét.
Az indoklás szerint azért, mert nem fellebbeztek a tiltás ellen, de a szervező főváros szerint nem is kell engedély.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában.