Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csökkent a márciussal véget ért üzleti évben a Marks & Spencer brit kiskereskedelmi lánc nyeresége.
Az adózás előtti profit 622,9 millió font, azaz 234 milliárd forint lett, ez 4 százalékos csökkenés 2012-13-hoz képest, és most először kevesebb, mint az egyik fő vetélytárs, a szintén brit Next nyeresége.
A visszaesés oka, hogy a Marks & Spencer egy sereg beruházást hajtott végre, többek között új üzleteket nyitott, és megújította internetes megjelenését, többet költött hirdetésekre. A forgalom 3 százalékkal, 10,3 milliárd fontra nőtt.
A Marks & Spencer árbevételének csaknem 90 százaléka származik Nagy-Britanniából, a 130 éve fennálló cég ezért szeretné növelni eladásait külföldön, elsősorban Kínában és Indiában.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Szerinte Majkát neki köszönhetjük.