Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Csaknem minden szuper- és hipermarketlánc növelte forgalmát tavaly, nyereséget azonban csak a Penny Market keménydiszkont-hálózat tudott összehozni.
Minden olyan hiper- és szupermarket-hálózat, amelyek 2013-as számai ismertek, növelte árbevételét tavaly – a Lidl és Tesco üzleti éve nem egyezik meg a naptári évvel, így csak nyáron lesznek elérhetőek a üzleti adataik. Legnagyobb mértékben közülük az Aldié ugrott a legnagyobbat, 12 százalék körüli mértékben emelkedtt a nettó forgalom. Az Auchan közel 8, a Spar 7 körül, a Penny Market pedig 4,6 százalékkal bővült – derül ki a Napi.hu cikkéből.
Nyereséget azonban közülük csak a Penny Market tudott elérni, bár az Auchan és a Spar is csökkentette veszteségét, míg az Aldié stagnált.
További részleteket itt lehet olvasni.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.