Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Új szereplő lépett be az online apróhirdetési piacra. A közösségi médiára épülő Merkato.hu teljes egészében a Facebookra épít, és a célja, hogy a nevető harmadik legyen az utóbbi időben állóháborúvá vált, kétszereplős piacon.
A Marketing és Média Online portálon megjelent hír szerint az OLX-nek és a Jófogásnak konkurense lehet egy új piaci belépő. A Merkato.hu új területre fókuszál: a közösségi médiára ülteti a piacot, és annak marketingerejét használja ki. Szerintük ez jóval költséghatékonyabb lehet, mint az OLX és a Jófogás most is zajló több százmilliós kampánya.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.