Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Új szereplő lépett be az online apróhirdetési piacra. A közösségi médiára épülő Merkato.hu teljes egészében a Facebookra épít, és a célja, hogy a nevető harmadik legyen az utóbbi időben állóháborúvá vált, kétszereplős piacon.
A Marketing és Média Online portálon megjelent hír szerint az OLX-nek és a Jófogásnak konkurense lehet egy új piaci belépő. A Merkato.hu új területre fókuszál: a közösségi médiára ülteti a piacot, és annak marketingerejét használja ki. Szerintük ez jóval költséghatékonyabb lehet, mint az OLX és a Jófogás most is zajló több százmilliós kampánya.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A szexet kínálók és a digitális izgalomra vágyók Covid alatti egymásra találása röpítette az egekbe az OnlyFanst, melyen most jó pénzért túladna a nyilvánosságot kerülő tulajdonosa.
A Tisza Párt elnöke Szabó Tündére utalva reagált a Róka Rékáról szóló hírekre.
A humorista szerint a miniszterelnök hazudik, amikor azt mondja, hogy számíthatnak rá a kárpátaljai magyarok.
Az „aki akar, az dolgozhat” kijelentés ugyanakkor számos vidéken nem több, mint hiú ábránd.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset.