Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Több mint 2 ezer embert küldenek el a román vasúti áruszállító vállalattól, mivel ha nem bocsátják el őket, akkor augusztustól nem lesz pénz fizetésekre. A CFR Marfát a román kormány tavaly privatizálni szerette volna, ám az üzlet kútba esett, miután a reménybeli vevő nem fizette ki a vételárat.
Elküldenek 2 ezer ember a román vasúti teherszállító vállalattól, a CFR Marfától – írja a Balkans.com. Dan Sova közlekedésügyi miniszter szerint ha ezt nem lépik meg, akkor augusztustól már nem tudnak fizetést adni a vállalat többi dolgozójának. Eredetileg 2500 fő elbocsátását tervezték, ám időközben több százan már nyugdíjba vonultak, illetve megelőzték kirúgásukat, és maguk mondtak fel.
A céget tavaly szerette volna privatizálni a román kormány, az IMF-fel kötött hitelszerződés részét képezte a veszteséges vasúti teherszállító cég magánosítása, ám a tenderen nyertes vevő nem fizette ki a vételárat, így az üzlet kútba esett. A román kormányzat továbbra is meg akarja reformálni a vasúttársaságot, és el akarja azt adni egy stratégiai befektetőnek.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Megváltozhatott az ukrán elnök álláspontja Trump és Putyin alaszkai találkozója előtt.
A külügyminiszter telefonon Denisz Manturovnak elmondta: a háborúnak a tárgyalóasztalnál van megoldása.