szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Visszaestek Németországban a Meki eladásai, ezért racionalizál és elektronizál, azaz felülvizsgálja a kínálatot és bevezeti az internetes rendelést.

“Tavaly és az idei első félévben is csökkent a forgalom, valamit lépnünk kell” – mondta a McDonald’s tavaly decemberben kinevezett új németországi vezére Holger Beeck a berlini Tagesspiegelnek. A németországi McDonald’s válaszul az eladások tavalyi és idei első féléves visszaesésére átalakítja kínálatát, és lehetővé teszi az internetes előrendelést. A vállalat felülvizsgálja és várhatóan elveti a gurmet burger “luxustermék” német piacra való bevezetését, az ugyanis az előzetes számítások szerint drágább lenne, mint a Big Mac, így sikere erősen kérdéses. Emellett nem lesz bio burger sem, bár a bio junk food mostanában menő, de “nem ülünk fel minden trendi hullámra” – fogalmazott az új vezér.

A Meki kilép az internetre, azaz lehetővé teszi az online előrendelést. Az ehhez szükséges applikáció és szoftver már kész, telepítették is 1500 étteremben és a konyhákban felkészültek az online rendelések befogadására és feldolgozására. Az idén megnyitni tervezett 32 új üzletet már alapban felszerelik az  környezettel, de a teljes rendszer szövetségi szinten várhatóan 2016 előtt nem tud elindulni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!