Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Jákó Eszter üzleti kommunikációs igazgató három éve igazolt a Sanomához. Korábban az E.ON-nál és a UPC-nél volt felelős marketingvezető.
Jákó Eszter, a ma már Central Médiacsoportnak nevezett Sanoma üzleti kommunikációs igazgatója három év után távozik a cégtől - adta hírül a Kreatív Online. Jákó július 31-vel mond búcsút a nem rég eladott cégnek. Feladatait Steff József kereskedlmi igazgató veszi át.
Jákó 2011. szeptemberben értékesítési termékfejlesztés- és támogatási igazgatóként kezdett a cégnél. Tavaly áprilisban átvette a pr-vezető feleadait is, majd tavaly július végétől az ő kezében futottak össze a teljes vállalati kommunikáció szálai.
Korábban az E.ON Hungária marketingigazgatója volt, majd a UPC Magyarország stratégiai marketingigazgatója lett.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.