Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A fogyasztóvédelmi hatóság százmilliós bírsággal "jutalmazta" az üzleteknek a vásárlókat megkárosító ügyeskedéseit. A Pénzcentrum összeszedte a legnépszerűbb stikliket, az árak kialakításával és feltüntetésével kapcsolatos technikák bizonyultak a legelterjedtebbeknek.
A fogyasztóvédelmi hatóság június végéig összesen 100 millió forintos bírságot szabott ki a kereskedőkre. A legcombosabb tételeket az árfeltüntetési szabályok megsértése miatt rótták ki. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) tájékoztatása szerint a vizsgálatok leginkább az általános kereskedelmi feltételekre, az árfeltüntetés és az árfelszámításra fókuszáltak, az áruházláncok akciós ajánlataira és azok valóságtartalmára, valamint a szavatossággal, jótállással kapcsolatos fogyasztói kifogások intézésének ellenőrzésére – írja a Pénzcentrum.
A százmilliós bírságból 41 millió forintot az áruházláncok jogsértő gyakorlata miatt kellett kiróni. A fogyasztói megtévesztés miatt kiszabott bírság összege meghaladta a 13 millió forintot. A félmillió forint feletti bírságok számát gyarapították a légiutas-jogok megsértése miatt légitársaságokra kiszabott elmarasztalások is.
További részleteket itt lehet olvasni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.