szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az email marketing nagyon hatékony eszköz a kisvállalkozások kezében. De nem mindegy, mikor küldjük ki a hírlevelet. Vagy mégis?

Hírlevél kampányt indítani látszólag egyszerű feladat. Le kell gyártani az ütős tartalmat, majd kiküldeni a célcsoportnak. Ám nem mindegy, hogy mikor, melyik napszakban érhetjük el a leghatékonyabban a célcsoportunkat. Egy amerikai marketinges cég, a MailChimp szerint, az ideális elérés 10 és 13 óra között van valamennyi korosztály esetében – az egyetemistáktól a nyugdíjasokig. Felmérésük szerint a nyugdíjasok legsűrűbben délelőtt 10 körül nézik meg az emailjeiket, míg az egyetemisták délután 1 óra körül. A cég szerint a legrosszabb időpont a hírlevelek kiküldésére a hajnali 3 és 5 óra közötti szakasz. A felmérés érdekesebb része, hogy a feliratkozók mindössze 7 százaléka olvassa el biztosan a hírleveleket, függetlenül a napszaktól és a korcsoporttól. Hét százalék persze jelentős különbség lehet egy cég eladásainak tekintetében, bár a felmérés nem szól a konverzióról, azaz arról, hogy az olvasók közül vajon hányan fognak vásárolni is a cég termékeiből.

Via

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!