Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Az email marketing nagyon hatékony eszköz a kisvállalkozások kezében. De nem mindegy, mikor küldjük ki a hírlevelet. Vagy mégis?
Hírlevél kampányt indítani látszólag egyszerű feladat. Le kell gyártani az ütős tartalmat, majd kiküldeni a célcsoportnak. Ám nem mindegy, hogy mikor, melyik napszakban érhetjük el a leghatékonyabban a célcsoportunkat. Egy amerikai marketinges cég, a MailChimp szerint, az ideális elérés 10 és 13 óra között van valamennyi korosztály esetében – az egyetemistáktól a nyugdíjasokig. Felmérésük szerint a nyugdíjasok legsűrűbben délelőtt 10 körül nézik meg az emailjeiket, míg az egyetemisták délután 1 óra körül. A cég szerint a legrosszabb időpont a hírlevelek kiküldésére a hajnali 3 és 5 óra közötti szakasz. A felmérés érdekesebb része, hogy a feliratkozók mindössze 7 százaléka olvassa el biztosan a hírleveleket, függetlenül a napszaktól és a korcsoporttól. Hét százalék persze jelentős különbség lehet egy cég eladásainak tekintetében, bár a felmérés nem szól a konverzióról, azaz arról, hogy az olvasók közül vajon hányan fognak vásárolni is a cég termékeiből.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Eljött a drónok kora, ami alapjaiban változtatja meg a hadviselést. Ukrajna és Oroszország innovációban az USA előtt jár, egyre újabb, gyakran abszurd megoldásokkal próbálnak egymás elé kerülni.
A hét legérdekesebb, legolvasottabb technológiai és tudományos témái.