Lassan a teljes piacot zsebre teszi az új ételrendelő startup

A foodpanda 60 millió dollár értékű tőkeinjekciót jelentett be társmárkáival, a hellofooddal és a Delivery Clubbal közösen. A nemzetközi ételrendelő startup 2012-es alapítása óta több mint 100 millió dollárral bővült.

  • hvg.hu hvg.hu
Lassan a teljes piacot zsebre teszi az új ételrendelő startup

„Az új forrásokat a meglévő piacaink folyamatos bővítésébe fektetjük, további városok újabb éttermeivel lépünk partnerségre és folytatjuk a vevőkiszolgálás fejlesztését. Célunk, hogy mi legyünk a vezető ételszállító piactér, miközben biztosítjuk az ételrendelés lehető legkényelmesebb módját – helytől függetlenül” – mondta Ralf Wenzel, a vállalat globális ügyvezető igazgatója.

A foodpanda/hellofood 2013-ban több mint 20 millió dollárt kapott a Phenomen Ventures-től és az Investment AB Kinneviktől, míg az iMENA Holdings 8 millió dollárt fektetett a vállalatba. 2014 februárjában újabb 20 millió dollár érkezett egy befektetői csoporttól, amelynek ugyancsak tagja volt a Phenomen Ventures. A jelenlegi finanszírozók között van a Falcon Edge Capital és a Rocket Internet AG is. A közelmúltban a cég felvásárolta a versenytárs Delivery Clubot, így az első számú ételszállítóvá vált az orosz piacon.

A foodpanda online és mobil platformjainak segítségével az éttermek növelhetik eladásaikat, miközben folyamatosan fejlődő technológiához és elemzésekhez jutnak. Miután a vásárlók online kiválasztják a kedvenc ételeiket, a cég közvetlenül az étteremhez juttatja el a rendelést, amely aztán leszállítja a kért ételt a vevőkhöz. A vállalat nemrég mutatta be új generációs mobil alkalmazását, amely minden jelentősebb mobil platformon elérhető.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek