Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Minden negyedik munkavállaló rendelkezik SZÉP-kártyával, a költés 80 százaléka vidéken történik, ahol az NGM szerint hozzájárul a munkahelyteremtéshez is. Az egymilliomodik kártyát ma adták át.
Glattfelder Béla, a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) gazdaságszabályozásért felelős államtitkára csütörtökön Budapesten átadta az egymilliomodik SZÉP-kártyát András Klára, az Egis Gyógyszergyár osztályvezetőjének. Ma már minden negyedik munkavállaló rendelkezik SZÉP-kártyával, a költés 80 százaléka vidéken történik, ahol hozzájárul a munkahelyteremtéshez – tette hozzá az államtitkár.
A kormány a kártyával irányított fogyasztást támogat, azzal a céllal, hogy a munkavállalók jövedelmének egy része az itthoni nyaralásra, pihenésre fordítódjon. A kormány célja az, hogy megőrizze a SZÉP-kártya előnyeit és növelje a felhasználók számát – fejezte be az átadás előtti beszédét Glattfelder Béla.
Horváth Viktória, az NGM turizmusért felelős helyettes államtitkára arról szólt, hogy az első félévben 51 milliárd forintot költöttek a munkavállalók SZÉP-kártyával és ez 13 százalékkal több az egy évvel korábbinál. Ezt követően azokat az őszi kulturális és gasztronómiai eseményekre hívta fel a figyelmet, amelyek meglátogatásakor felhasználhatók a SZÉP-kártyák.
Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese azokra a kényelmi szolgáltatásokra hívta fel a figyelmet, amelyeket a bank a SZÉP-kártyákhoz kapcsolt. Például az okostelefonnal nem csak az egyenleg kérdezhető le, hanem megjelenik azon a legközelebbi elfogadóhely is. Az OTP honlapján pedig szálláshely foglalható kártyával, kedvezménnyel.
Lehoczky László, az MKB Bank ügyvezetője a kártya egyszerű kezelését és olcsó használatát emelte ki.
Németh László, a K&H Bank főosztályvezetője pedig a digitálisan keletkező adatok fontosságát hangsúlyozta. Például tudható az, hogy az ország melyik területén mekkora volt a költés, és hol szükséges beavatkozni ahhoz, hogy többen keressék fel az adott települést vagy tájegységet.
Végül Máthé Kinga, a Magyar Turizmus Zrt. belföldi igazgatója arról szólt, hogy a hazai turizmus bevételének egynegyede a SZÉP-kártyákkal keletkezik.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.