szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A mobil felhasználók generálják a legtöbb forgalmat weboldalán, a printhez képest például tízszer hatékonyabbak.

Egy felmérés szerint sokkal aktívabbak a mobilfelhasználók, mint arra korábban bárki számított. A jelenleg becsült 5,6 milliárd felhasználó a világ 87 százaléka 2018-ig 6,2 milliárdra növekszik majd, miközben a jelenlegi 1,36 eszköz/felhasználó 1,95-re bővülhet. Ez azt jelenti, hogy a mobil mellett, mindenkinek lesz mondjuk egy tabletje is – írja a digitalhungary.hu.

A kutatók állítása szerint a mobil marketing fejlődése töretlen lesz az elkövetkező négy évben is, tehát érdemes stratégiát építeni a hordozható eszközök felhasználóira. A Gartner egy korábbi kutatása szerint a mobil felhasználók 75 százaléka használja a telefonját levelei megnézésére, akik közül több mint a levélnézegetők fele meg is nyitja azt. Ez az arány messze jobb, mint az asztali eszközök felhasználói esetében, a mobilosok már most többet költenek arányaiban mint bárki más: a mobil már most tízszer hatékonyabb mint egy nyomtatott ajánlat.

Az azonnal, bárhonnan, bármilyen eszközről vásárlók beszerzéseik 56 százalékát telefonjukról, vagy tabletjükről intéznék jövőre. Ehhez persze a legegyszerűbb és leghatékonyabb applikációkat igénylik. Mobilon keresztül gyorsan tudunk információt beszerezni és akár vásárolni is, ami miatt a mobilon érkező ajánlatok sokkal hatékonyabbak, mint a más csatornákon érkezők. Az otthoni felhasználás inkább a szabadidő és a szórakozás kategóriába tolódott, miután haza érünk, már nem szeretünk leveleket böngészni, ajánlatokat olvasni, ha azt elintézhettük napközben is.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

 

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!