Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Világszerte tinédzserek kedvencévé vált a semmiből előtörő olasz kiskereskedelmi lánc. A siker receptje: Instragram plusz fiatal lányok topban és rövid szoknyában.
Egy kutatás szerint az olasz Brandy Melville a következő nagy durranás a ruházati piacon. Az apró topokat, magas derekú, rövid szoknyákat és elnyűtt, bő pulóvereket kínáló cég 5 évvel korábban még teljesen ismeretlen volt. Azonban a felmérés szerint – az online kereskedelemnek és az internetnek köszönhetően – rövidesen a legkeresettebb márka lehet a tinédzserek körében.
Másik érdekesség, hogy a cég egy méretben gyártja a ruhadarabokat és a „one size fits most” – a többség egy méretet hord – szlogen a marketingstratégia meghatározó része. A lengén öltözött fiatalokkal való reklámozás nem új a nap alatt, az Abercrombie & Fitch ruházati márka szintén ezzel tört föl a kilencvenes évek végén, a szülőket megdöbbentő hirdetések inkább népszerűvé tették a céget a tinik szemében.
via Business Insider
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.