Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Világszerte tinédzserek kedvencévé vált a semmiből előtörő olasz kiskereskedelmi lánc. A siker receptje: Instragram plusz fiatal lányok topban és rövid szoknyában.
Egy kutatás szerint az olasz Brandy Melville a következő nagy durranás a ruházati piacon. Az apró topokat, magas derekú, rövid szoknyákat és elnyűtt, bő pulóvereket kínáló cég 5 évvel korábban még teljesen ismeretlen volt. Azonban a felmérés szerint – az online kereskedelemnek és az internetnek köszönhetően – rövidesen a legkeresettebb márka lehet a tinédzserek körében.
Másik érdekesség, hogy a cég egy méretben gyártja a ruhadarabokat és a „one size fits most” – a többség egy méretet hord – szlogen a marketingstratégia meghatározó része. A lengén öltözött fiatalokkal való reklámozás nem új a nap alatt, az Abercrombie & Fitch ruházati márka szintén ezzel tört föl a kilencvenes évek végén, a szülőket megdöbbentő hirdetések inkább népszerűvé tették a céget a tinik szemében.
via Business Insider
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.