Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Világszerte tinédzserek kedvencévé vált a semmiből előtörő olasz kiskereskedelmi lánc. A siker receptje: Instragram plusz fiatal lányok topban és rövid szoknyában.
Egy kutatás szerint az olasz Brandy Melville a következő nagy durranás a ruházati piacon. Az apró topokat, magas derekú, rövid szoknyákat és elnyűtt, bő pulóvereket kínáló cég 5 évvel korábban még teljesen ismeretlen volt. Azonban a felmérés szerint – az online kereskedelemnek és az internetnek köszönhetően – rövidesen a legkeresettebb márka lehet a tinédzserek körében.
Másik érdekesség, hogy a cég egy méretben gyártja a ruhadarabokat és a „one size fits most” – a többség egy méretet hord – szlogen a marketingstratégia meghatározó része. A lengén öltözött fiatalokkal való reklámozás nem új a nap alatt, az Abercrombie & Fitch ruházati márka szintén ezzel tört föl a kilencvenes évek végén, a szülőket megdöbbentő hirdetések inkább népszerűvé tették a céget a tinik szemében.
via Business Insider
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.