Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Vasárnap csak az új Skoda villamosok közlekednek Miskolcon, a Tátra típusú és az úgynevezett bécsi villamosok most először a remízben maradtak -- közölte a miskolci önkormányzat kizárólagos tulajdonában lévő helyi közlekedési cég vasárnap az MTI-vel.
A Miskolci Városi Közlekedési (MVK) Zrt. tájékoztatása szerint a város történetében a menetrend szerinti villamosközlekedést először a teljesen új, a város igényei szerint megépített villamosokkal biztosítja a társaság. Vasárnap tíz Skoda-gyártmányú villamos állt forgalomba.
Miskolcon zömmel uniós forrásból, mintegy 40 milliárd forintból fejlesztik a villamosközlekedést, a 31 új jármű értéke ebből megközelíti a 19 milliárd forintot.
A Miskolc városi villamosvasút fejlesztése című, uniós támogatással megvalósuló, Zöld nyílra keresztelt nagyprojekt jogi, gazdasági és műszaki előkészítése 2006-ban kezdődött meg, a teljes program befejezése 2015-re várható. A tervek szerint akkorra áll a megújult és meghosszabbított pályára az utolsónak érkező alacsony padlós, klímaberendezéssel ellátott számítógép-vezérelt Skoda 26THU3 villamos, amelyet a csehországi Plzenben gyártják.
Miskolcon 1897 júliusa óta van villamosközlekedés, az országban másodikként itt épült normál nyomtávú villamosvasút.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.