szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Harmadik alkalommal mérkőzhetnek meg a kkv-k a legjobb céges weboldal címéért. Megmutatjuk milyen szempontokra érdemes figyelni a weboldal tervezésénél. Ha úgy érzi, az ön cégének honlapja megfelel ezeknek a kritériumoknak november 9-ig még nevezhet.

Logikus, felhasználóbarát felépítés, funkcionalitás, könnyű kezelhetőség, hasznos tartalom – többek között ezek azok az ismérvek, amelyek a jó honlapot jellemzik. Az online megjelenés ma már szinte nélkülözhetetlen eszköze a vállalati értékesítésnek, amit a vállalkozások egy része már felismert, de a szimpla internetes jelenlét egyre kevésbé elegendő. A potenciális kuncsaftokat számos versenytárs igyekszik meghódítani, és ebben a versenyben az tud jó eredményt elérni, aki a külső megjelenésében, az elérésben, a tartalomban és a weboldalon kínált technikai megoldásokban is többet, jobbat tud nyújtani.

Az egyik legfontosabb, hogy az oldal reszponzív legyen, azaz egyaránt jól mutasson mindenféle eszközön, mindegy, hogy a látogató mobilon, tableten, asztali gépen nézi az oldalt. Fontos az is, hogy egyszerű legyen eligazodni a weboldalon, hiszen a legtöbben alig néhány percet szánnak egy-egy oldal áttekintésére, és ha a vevő nem találja meg kellőképpen gyorsan azt, amit keres, már tovább is kattintott a következő oldalra.

Nem mindegy az sem, mennyire könnyű rálelni a honlapra: hányadik helyen jelenik meg a keresőoldalakon, vagy hogy össze van-e kötve a közösségi média oldalakkal. Mindemellett érdemes a vevőket folyamatosan frissülő, hasznos tartalommal ellátni annak érdekében, hogy időről-időre visszatérjenek az oldalra. Az értékesítést ezen kívül nagyban növelhetik a weboldalon alkalmazott technikai megoldások – így például az internetes fizetés lehetősége vagy egy webáruház. Utóbbira ide kattintva két magyar példát is talál.

Ha úgy érzi, hogy az ön cége megfelel ezeknek a kritériumoknak, nevezze a Budapest Bank „Üzleti siker honlappal” versenyére, ahol - többek között - a fent említett szempontokat mérlegeli majd a szakmai zsűri, amelynek tagjai Geszti Péter, az OKEGO kreatív igazgatója, Krisán László, a KAVOSZ vezérigazgatója, Porst Réka, a Meska.hu társalapítója, Koleszár Péter, a Honlap.hu vezető tanácsadója, Kékesi Zsuzsa, a HVG Online divízióvezetője és Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-üzletágának vezetője.

A legsikeresebb üzleti honlapok tulajdonosai idén három kategóriában vehetik át a díjat. A fődíj és a női különdíj nyertesét a zsűri választja ki, a harmadik díjazottról pedig közönségszavazással döntenek majd. A három kategória győzteseinek nyereménye egy-egy Apple iPad Air táblagép. Ezen kívül a Honlap.hu webfejlesztő cég 100 000 forint értékű szakmai tanácsadást ajánl fel az általa kiválasztott résztvevőnek, a díj médiapartnere, a HVG Kiadó pedig két általa kiválasztott pályázónak egy éves HVG előfizetést ad. A pályázatra 2014. november 9. éjfélig, ide kattintva lehet nevezni.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!