Nem vicc: piacon a Funny or Die

A Will Ferrell és társai által alapított videómegosztó és általánosan humorkodós oldalt állítólag 300 millió dollárért értékesítenék.

  • hvg.hu hvg.hu
Nem vicc: piacon a Funny or Die

Az eladósorba került amerikai humorportál, ahol videót is oszthatunk meg, de az oldal üzemeltetői is folyamatosan gyártanak kontentet, írja a Time. A Moelis & Co. befektetési bank és pénzügyi tanácsadó 100 és 300 millió dollár közöttire becsülte a portál értékét.

Az oldal a Sequoia Capital és a TBS kockázati tőke befektetése nyomán jöhetett létre, utóbbi nem mellesleg a Time Warner leányvállalata. A befektetők szerint a siker kulcsa, hogy ötvözik a hollywoodi minőséget a social media adottságainak kihasználásával.

Az első videójukban Will Ferrelt akarta utcára dobni a főbérlője, aki egy visító, 3 évesnél fiatalabb leányka. A 2007-es alapítás óta szépen felfutott az oldal, készítettek műsort a Comedy Centralnak és a HBO-nak is.

 

 

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.