Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Nespresso legújabb, "What Else?" reklámjában a kétszeres Oscar-díjas George Clooney és a szintén Oscar-díjas francia színész, Jean Dujardin is szerepet kapott.
A legújabb Nespresso-reklámfilm november 14-től látható Magyarországon több tv-csatornán. Az új film arról szól, hogyan cukkolja egymást Clooney és a francia színész, Jean Dujardin egy csésze kávéért. A jelenet Olaszországban, a Comói-tó partján található egyik villában játszódik. A reklámban szereplő poénokat nem lőjök le, érdemes végignézni a reklámszpotot.
A videót a Kreatívon láttuk.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.