Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A tűzpiros dízel Desirókat nem kell ugyan bemutatni idehaza, de a főként a budapesti elővárosi forgalomba besorolt motorvonatok hiába sorolhatók ma is a hazai járműállomány modernebbjei közé, a konstrukció felett valójában kicsit eljárt az idő. Nem, nem nálunk, Ausztriában.
Az osztrák közlekedésügyi miniszter, az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) vezérigazgatója és a Siemens Mobility divízió vezetője bemutatta Ausztria új, regionális közlekedésre tervezett, többkocsis Desiro szerelvényeit. Az ÖBB összesen 101 vonatot rendelt a Siemenstől, melyek 2015 végétől, Bécs környékén, Alsó- és Felső-Ausztriában, valamint Stájerországban állank majd szolgálatba.
Az új Siemens vonatok három kocsis, teljesen elektromos szerelvények. Komfortos, kéztámasszal ellátott, állítható háttámlájú ülések szolgálják az utasok kényelmét, a regionális változatban összesen kétszázötvenkilenc. A szerelvények alacsonypadlós kialakításúak, a belső, LED-megvilágítás, illetve az információs táblák pedig az ülések dőlésszögéhez igazíthatóak. Mindemellett konnektorokat, sötétítőket és kiegészítő táblákat is terveztek a belső kialakítás során. A szerelvények maximálisan 160 km/h sebességre képesek.
A vontatási rendszert magas hatékonyság jellemzi. Az elektrodinamikus, regeneratív fékek, a vontatási rendszerben képződő hő felhasználása, az olajmentes kompresszorok és az energiatakarékos, LED-es világítótestek mind a gazdaságos működést segítik elő. Az utasteret mindemellett szén-dioxid-szenzorok is figyelik, leszabályozva az adott esetben túlműködő légkondicionáló rendszereket, anélkül természetesen, hogy az utasok komfortérzetét a legkisebb mértékben is csorbítanák.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.