A Facebook jelenlét egyre többe kerül a cégeknek, hiszen egyre kevesebb embert érnek el ingyen, egy felmérés szerint azonban hajlandóak fizetni a hirdetésekért.
hvg.hu
A Facebook már évek óta egyértelműen elkezdte abba az irányba terelni a céges oldalgazdákat, hogy fizessenek a hirdetésekért a nagyobb elérés érdekében. Egy felmérés - ami 183 kisvállalkozás és egyéni vállalkozó megkérdezésével készült - azt mutatja, hogy a növekvő hirdetési költségek ellenére sem csökkent azoknak a cégeknek az aránya, akik szerint megéri a Facebookon hirdetni. Mark Zuckerberg ingyenes elérés csökkentő stratégiája láthatóan bejött. A vállalkozások ugyanis egyre rendszeresebben hirdetnek a Facebookon, és egyre több pénzt utalnak a közösségi hálózatnak - írja a facebooktippek.hu.
A Facebook ugyan vesztett varázsából, de a cégek szempontjából ez nem feltétlenül hátrány - hiszen így is félelmetesen sok felhasználója van – egyszerűen csak már nem egy hype-olt eszközt látnak benne, hanem a mindennapi operatív tevékenységek közé felvett marketing eszköznek. Mindemellett a cégek egyre jobban ismerik a többi közösségi hálózatot is: a Google pluszon, a LinkedInen és az Instagramon egyértelműen többet kommunikálnak, a YouTube és a Pinterest aktvitásuk nagyjából változatlan, a Twitter és a Foursquare jelenlétük pedig jelentősen csökkent.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.