szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem zárt túl jó évet a McDonald's az Egyesült Államokban, egyre kevesebben térnek be hozzájuk hamburgerezni, ezért új termékeket fejlesztenek, hogy tartsák az iramot a többi gyorsétteremlánccal.

Egyre kevesebb vevője van az Egyesült Államokban a McDonald's-nak, mely veszteségeket könyvelt el más országokban is, így most léptek egyet és Sydneyben megnyitották a The Corner (A Sarok) nevű, klasszikus menzához hasonlítható éttermüket, ami egyfajta tesztlaborként fog működni. Itt kísérletezik ki a fogyasztók szokásait és az új termékekhez való hosszáállásukat – írja a Business Insider.

Az étteremben szendvicseket, salátát, rizses ételeket és a McDonald's közkedvelt klasszikusait is kínálják. Amelyik étel sikert arat, az később bekerül a gyorsétterem kínálatába.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!