Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A BKV egyelőre nem vásárolta meg a matricákat az autóbuszaira – írta az Origo.
A BKV még nem vette meg a matricákat a fizetőssé vált útszakaszokon közlekedő járműveire – közölte a társaság az Origóval.
A cégnél azt mondták, a megvásárolandó matricák számának felmérése folyamatban van, illetve az érintett fizetős szakaszokon közlekedő autóbuszok számán felül kalkulálniuk kell a járművek esetleges műszaki ok miatti cseréivel és a rendkívüli, előre nem tervezett autóbuszos pótlásokkal is.
A társaság a nyitott kérdések tisztázása után rendezi a matricákra vonatkozó kötelezettségét – tették hozzá.
Három menetrendszerinti járatra, a 4-es úton közlekedő 200E-re és 900-asra, illetve az M0-n át közlekedő 296-asra kellene matrica a BKV-nek.
A 200E és annak éjszakai járata a 900-as járnak a repülőtér felé, a 296-os busz pedig az újpalotai és a békásmegyeri lakótelepeket köti össze Rákospalotán és Káposztásmegyeren keresztül. Itt a Megyeri hídi átkelés miatt lenne szükség a megyei matricára.
Ezen kívül néhány garázsmenetben közlekedő járatok érintenek fizetős szakaszokat, ezek elkerülésének lehetőségét vizsgálja a BKV. A BKV szerint pontos kimutatás az útdíjakból adódó pluszköltségek mértékéről csak év végén készíthető.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.