MI-ügynök a HR-osztályon: Mire figyeljünk?
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Teljes flottáját lecserélheti a Tarom román nemzeti légitársaság: a mostani vegyes flotta megszűnik, és csak Airbusokat üzemeltetnek majd.
A toulouse-i gyártó és a Tarom közötti tárgyalásokat ismerő forrásokra hivatkozva a román inCont hírportál azt írta: a végleges megállapodás részeként az Airbus megveszi a Tarom jelenleg használt összes Airbus és Boeing típusú gépét, majd a finanszírozás véglegesítése után A319-es, A320-as, A321-es, és széles törzsű A330-asokat adnak a légitársaságnak.
A regionális járatokon használt turbólégcsavaros ATR-eket (a gyártó 50 százalékban az Airbus tulajdona) szintén lecserélhetik nagyobb kapacitású, de a mostaniakkal azonos típuscsaládba tartozó gépekre.
A bukaresti székhelyű Tarom 1954 óta működik, 24 gépes flottájával 53 útvonalon repülnek most. A légitársaság 97 százalékos tulajdonosa a román közlekedési minisztérium. 2013-at 972 millió lej árbevétel mellett 83 millió lej veszteséggel zárta a cég, utasainak száma 1,5 millió volt.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Ismertetjük azokat a részletszabályokat, amelyeknek július elsejétől meg kell felelniük a vállalkozásoknak.
Bár Magyar Péter szerint a Tisza-kormány erősen támaszkodna a hazahozandó uniós támogatásokra, a pártvezető által emlegetett 8 ezermilliárd forint forrás megszerzése biztosan kivitelezhetetlen.
Denisz Smihalt egykori helyettese, Julija Szviridenko válthatja a poszton.