Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Egymilliárd dolláros beruházást hajt végre az amerikai Ford autógyár Kínában.
A Ford Motornak egy helyi autógyártóval közös, Kínában bejegyzett vegyes vállalata, a Changan Ford Automobile Company megvásárolja egy nehézségekkel küszködő kisebb belföldi gyártó, a Hafin autógyárát az északkelet-kínai nagyvárosban, Harbinban.
Az üzemben fejlesztéseket hajtanak végre, és a tervek szerint 2016 második felében megkezdik a Changan-Ford személyautók gyártását. A Ford közölte: az új üzemmel - amely a Ford hetedik gyára lesz Kínában - évi 200 ezer darabbal tudja növelni a gyártókapacitását. Az amerikai autógyár Changannal közös vállalata márciusban 1,4 millió kocsit gyártott Kínában.
A Fordhoz hasonlóan más nyugati autógyártók is növelik gyártókapacitásukat Kínában. A kínai gazdasági növekedés lassulását egyelőre nem érzékelik a Kínában jelenlévő nyugati gyártók; elsősorban a kínai és a japán márkák iránti kereslet csökkent. Az autóeladások volumene átlagosan évi 10 százalékkal nő Kínában.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.