Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Négy év után először nőtt a Marks & Spencer brit kiskereskedelmi lánc nyeresége.
A márciussal véget ért üzleti évben az egyszeri tételek nélküli adózás előtti nyereség 661,2 millió fontra nőtt, ami 6,1 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi 622,9 millió fontot.
A javuláshoz egyebek között az járult hozzá, hogy a cég egy évvel korábban seregnyi beruházást hajtott végre – többek között új üzleteket nyitott, és megújította internetes megjelenését, többet költött hirdetésekre – és ezek meghozták a várt eredményt.
A Marks & Spencer árbevételének csaknem 90 százaléka származik Nagy-Britanniából, a közel 130 éve fennálló cég növelni tervezi eladásait külföldön, elsősorban Kínában és Indiában.
A Marks & Spencer szerdán bejelentette, hogy 5,9 százalékkal, 18 pennyre növeli az osztalékot, és az áprilistól kezdődő új üzleti évben 150 millió font értékben vásárol vissza saját részvényt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.