Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Három és fél éve tart a Malév felszámolása, de most jött el az idő arra, hogy az utolsó Malév-flottás repülőre is legyen érvényes ajánlat. Ehhez a mélybe dobták az árat.
Hárman tettek ajánlatot az utolsó Malév-repülőre, de azért sikerült eladni a magyar állami repülőflotta utolsó darabját, mert a "kikiáltási ár" csupán egymillió euró volt – írta meg a napi.hu. A 13 éves Bombardier repülőt, mely egy kéthajtóműves regionális utasszállító, és mely évek óta a ferihegyi betonon áll, már a 13. alkalommal hirdették meg eladásra. A vevő nem volt babonás, de az is lehet, hogy a 311 milló forintos kikiáltási árból kihozható helyzet erősebbnek bizonyult a babonánál.
A portál úgy tudja, a mostani értékesítési kísérletre három érvényes ajánlat is érkezett a felszámolóhoz, és a legtöbbet egy magyar cég kínálta: 230 millió forintot. A másik két ajánlattevő sokkal kevesebbet adott volna az alig 15 ezer órát repült gépért. A hírek szerint az 50 személyes repülő újbóli forgalomképessé tétele úgy további 600-800 millió forint ráfordítást igényelhet.
A géppel kapcsolatos hír az is, hogy korábban szóba került, hogy kormánygépet csinálnak belőle, de a 2012-es Malév-csőd során a repülő, mint vagyonelem, bent ragadt a cégben.
Az állami légitársaság 2012. február 2-án jelentette be, hogy a Fővárosi Bíróság rendkívüli moratóriumot rendelt el a cégnél és rendkívüli vagyonfelügyelőt rendelt ki. Egy nappal később azonban már arról szóltak a hírek, hogy 2012. február 3-án 6 órától nem szállnak fel Malév-gépek. A felszámolás lényegében azóta is tart, és bár az egykori alkalmazottaknak eddig már kifizettek bruttó 3,6 milliárd forintot, ez a dolgozói követelések kifizetésének alig a fele.
A felszámoló eredetileg 4,3 millió dollárt szeretett volna a gépért.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.