Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Három és fél éve tart a Malév felszámolása, de most jött el az idő arra, hogy az utolsó Malév-flottás repülőre is legyen érvényes ajánlat. Ehhez a mélybe dobták az árat.
Hárman tettek ajánlatot az utolsó Malév-repülőre, de azért sikerült eladni a magyar állami repülőflotta utolsó darabját, mert a "kikiáltási ár" csupán egymillió euró volt – írta meg a napi.hu. A 13 éves Bombardier repülőt, mely egy kéthajtóműves regionális utasszállító, és mely évek óta a ferihegyi betonon áll, már a 13. alkalommal hirdették meg eladásra. A vevő nem volt babonás, de az is lehet, hogy a 311 milló forintos kikiáltási árból kihozható helyzet erősebbnek bizonyult a babonánál.
A portál úgy tudja, a mostani értékesítési kísérletre három érvényes ajánlat is érkezett a felszámolóhoz, és a legtöbbet egy magyar cég kínálta: 230 millió forintot. A másik két ajánlattevő sokkal kevesebbet adott volna az alig 15 ezer órát repült gépért. A hírek szerint az 50 személyes repülő újbóli forgalomképessé tétele úgy további 600-800 millió forint ráfordítást igényelhet.
A géppel kapcsolatos hír az is, hogy korábban szóba került, hogy kormánygépet csinálnak belőle, de a 2012-es Malév-csőd során a repülő, mint vagyonelem, bent ragadt a cégben.
Az állami légitársaság 2012. február 2-án jelentette be, hogy a Fővárosi Bíróság rendkívüli moratóriumot rendelt el a cégnél és rendkívüli vagyonfelügyelőt rendelt ki. Egy nappal később azonban már arról szóltak a hírek, hogy 2012. február 3-án 6 órától nem szállnak fel Malév-gépek. A felszámolás lényegében azóta is tart, és bár az egykori alkalmazottaknak eddig már kifizettek bruttó 3,6 milliárd forintot, ez a dolgozói követelések kifizetésének alig a fele.
A felszámoló eredetileg 4,3 millió dollárt szeretett volna a gépért.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.