Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Lezárult a Procter & Gamble (P&G) és az Auchan közös jótékonysági programja, amelyben ötmillió forint értékű tisztító- és tisztálkodási szereket adtak a kecskeméti SOS gyermekfalunak és négy gyermekotthonnak.
A P&G és az Auchan kampányában minden vásárló az ügy mellé állhatott, aki április 30. és június 30. között az Auchan üzleteiben P&G-terméket – többek között Always, Ariel, Head & Shoulders, Jar, Lenor és Pampers márkákat – vásárolt, a társaság ugyanis termékenként öt forintot különített el a jótékonysági célra.
A két cég vezetője szerint a kampányban ötmillió forint gyűlt össze, amelyből tisztítószereket és tiszálkodási cikkeket adományoztak öt szervezetnek.
Egymillió forint értékű szimbolikus csekket és termékcsomagot kapott a Hűvösvölgyi Gyermekotthon, a Miskolci Egyesített Szociális és Gyermekvédelmi Intézmény, a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Gyermekvédő Intézet és Gyermekotthon, a kecskeméti SOS Gyermekfalu és a Debreceni Reménysugár Gyermekotthon.
Rétvári Bence, az Emberi Erőforrások Minisztériumának parlamenti államtitkára a kampányzárón megköszönte a két vállalat közös társadalmi szerepvállalását. „Köszönet illeti azokat a vásárlókat, családokat, akik vásárlásaikkal a jó ügy mellé álltak, és így hozzájárultak ahhoz, hogy a családjuktól távol élő gyermekek környezetét még rendezettebbé tehessük” - mondta Gál Judit, az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatója.
A kampányzárón vendégül láttak közel száz gyereket, akik a támogatott intézményekben nevelkednek - ők egy programokkal teli napot tölthettek el egy kalandparkban.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.