Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Az alábbi képeken látható autóról egyelőre csak vázlatokkal kell beérjük, de megállapíthatóan, az utóbbi évek egyik legerősebb munkáját kaptuk a francia cég dizájnereitől. Ez a Bugatti Vision Grand Turismo.
A mű lényege, hogy sejtetni engedi a régóta várt Bugatti Veyron új nemzedékének formavilágát. Ezt a Bugatti Vision Gran Turismo koncepciót, valós modellként elvileg két hét múlva a Frankfurti Autószalonon bemutatják.
A 2017 környékére várt Bugatti Chiron – vagy akárhogy is hívják majd – komoly evolúciós lépés mind formailag, mind technológiában a Veyron után. A projekt főtervezője Achim Anscheidt elmondta, a képeken egy végletekig eltúlzott gép látható, de ebből kiindulva faragják majd végleges formára a Chirnont is. Az autó legszembetűnőbb külső jellemzője a hatalmas fix hátsó szárny, teljesen digitális műszeregység látható az utastérben, valamint egy versenyautós ihletésű kormánykerék.
A Chiron nemrég felbukkant álcázott prototípus formájában a Los Angeles-i repülőtéren, amelyről mi is írtunk, ahogyan arról is, hogy még a vártnál is sokkal drágább lehet a hiperautó. Az újdonság 1500 lóerős lesz, 1500 Nm-es nyomatékkal, amely adatokkal a végsebessége 464 km/h-ra lehet, vagyis jóval gyorsabb lesz, mint rekorder elődje a W16-os motorú Veyron Super Sport volt, amely 434 km/h-s tempóra volt képes. Műszakilag állítólag meghagyták a W16-os elrendezésű 8.0 literes motort átdolgozva, hozzá kapcsolódik a részleteiben teljesen ismeretlen elektromos hajtás.
A mostani terveknek alapot szolgáltató Vision Gran Turismo-projekt 2013-ra datálódik vissza, amikor a Gran Turismo Play Station játéksorozat készítője Kazunori Yamauchi 28 járműgyártót rávett, hogy nyújtsanak be terveket, amelyeken profi dizájnereik álom sportautói vannak. A projektben többek közt benne van az Aston Martin, a Nissan, a Mercedes-Benz, a BMW, a Renault és a Toyota is.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.