Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
2011-hez képest 50 százalékkal nőtt az internetes újságok száma: több mint háromezer van belőlük. Közben 24,9 százalékra nőtt az internetes hirdetések részesedése a reklámtortából.
Jelentősen, csaknem 50 százalékkal több internetes újság van Magyarországon 2011-hez képest, számuk meghaladja a háromezret – írta szerdán a Világgazdaság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól (NMHH) kapott tájékoztatásra hivatkozva.
A gazdasági napilap megjegyezte, hogy 2011-ben a médiatörvény kötelezővé tette az online sajtótermékek regisztrációját. A médiahatóságtól kapott adatok szerint idén mintegy száz sajtóterméket regisztráltak, emellett az elmúlt négy és fél év alatt összesen csak 76-ot töröltek.
Ezzel párhuzamosan a Világgazdaság írása szerint folyamatos az internetes hirdetések térnyerése is: a 189,5 milliárd forintos reklámköltésből az internetes hirdetésekre 47,3 milliárd forintot költöttek, ezzel 22,2 százalékról 24,9 százalékra nőtt részesedésük. Az összeg nagy része azonban a nagy portálokhoz kerül, és a növekedés mértéke nem akkora, hogy az az új kiadványok számára rentábilis működést eredményezzen.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.