Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nem csak nálunk tartják mulatságosnak az eredetileg Hitler utolsó napjait bemutató filmdráma, A bukás egyik legtragikusabb jelenetének felülírt verzióit – most a hétfőn a börzén óriásit zakózó, a dízelmotorjaival csaló VW-n viccelődnek.
Ez elkerülhetetlen volt – írja a Cleantechnica a videó fölé, melyet a szövege szerint a hétfőn 18 százalékos részvényeséssel büntetett, friss Volkswagen-ügy indukált.
Mint azt a hvg.hu is megírta, a hatalmas zuhanást az idézte elő, hogy bebizonyosodott: a cég átverte legalább félmillió vevőjét. A négyhengeres VW és Audi dízelmotorjait ugyanis olyan szoftverrel szerelte fel, amelyek csak a környezetvédelmi ellenőrzések során produkálnak megfelelő eredményt – a hétköznapokban viszont a megengedett értéknél akár negyvenszer nagyobb károsanyag-kibocsátással működnek.
A világ legnagyobb autógyártójának részvényei a hírre, a tőzsdenyitás után fél órával 16 százalékos zuhanásban voltak, és bár a mélyponton elérte a 20 százalékot is, a nap végére mínusz 18 százalékig sikerült visszatornásznia magát.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Sajtóértesülések szerint az izraeli hadsereg és több vezető biztonsági tisztviselő is ellenzi a lépést.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.