Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nagyon úgy fest, hogy megcsinálta az idei év reklámklipjét a Hennes & Mauritz. Aki megnézi a filmet, rohani fog a legközelebbi H&M-üzletbe, s ha már ott van, tuti, hogy vesz is valamit. És még Iggy Pop is felbukkan a filmben.
Fenekestől forgatja fel a divat alapelveit a H&M legújabb reklámklipjében – amit a Kreatív Online talált –, nagyjából bármit bármivel bármikor bárki magára ölthet. A leghúzósabb összeállításokat mutatja, papucsot zoknival, bőrcipőt mezítlábra, kórházi ápolói ruhát utcára. Csak egy a fontos: legyen újrahasznosított. A Hennes minden boltjába várja a nem hordott, megunt ruhákat, amikből újakat csinál.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.