Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Megnyílt a Pepco diszkontlánc tizenharmadik üzlete. Még százat terveznek.
Pénteken megnyitották a Pepco diszkont kereskedelmi lánc tizenharmadik üzletét Magyarországon – közölte a Pepkor Hungary Kft.. A dél-afrikai Pepkor Holding, nemzetközi diszkont kereskedőláncként jelenleg az afrikai kontinensen, Ausztráliában és Európa számos országában működteti üzletláncát.
Az első európai Pepco-üzletek 2004-ben Lengyelországban nyíltak meg. A Pepco a lengyel piacon piacvezető diszkont ruházati és háztartási eszközöket forgalmazó kereskedelmi lánccá nőtte ki magát, több mint 500 üzlettel és 4000 alkalmazottal. 2013-ban megkezdte terjeszkedését Csehországban és Szlovákiában is.
A Pepco 2015-ben folytatta expanzióját és májusban két budapesti üzlettel lépett a magyar piacra, melyeket számos vidéki város követett. Jelenlegi tervei között szerepel az év végéig további 30 üzlet megnyitása a fővárosban és vidéken egyaránt. 2015 végéig hozzávetőlegesen 180-200 új munkahelyet teremt a Pepco Magyarországon.
A Pepco tervei között szerepel, hogy az elkövetkezendő 3-5 évben további 80-100 magyarországi üzletet nyit az ország számos pontján.
A cég közleménye szerint a Külgazdasági és Külügyminisztérium üdvözli, hogy a Pepkor Holding nagy volumenű magyarországi beruházásával a dél-afrikai vállalatok ez ideig megvalósított hazai tőkebefektetései immár meghaladják a 260 millió dollárt. A Pepco üzletlánc magyarországi kiépítése hosszú távon mintegy 1200 munkahelyet teremt – írja a diszkontlánc.Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.