Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Bár csökkent az egy utasra jutó bevétel, a repülők összesített kapacitása folyamatosan nő.
Felfelé módosította a várható nyereségét a Wizz Air-csoport. Míg júliusban 175-185 millió euró adózott profitot jelzett előre a 2016 márciusában záródó pénzügyi évre, most már 190-200 millió euróra, vagyis átszámolva több mint 60 milliárd forintra számít.
A társaság közleménye szerint az alacsonyabb üzemanyagárak következtében alacsonyabb repülőjegy árakkal kell dolgoznia, ennek hatására pedig az egy utaskilométerre vetített bevétel csökken – a Wizz Air ennek mértékéről csak annyit közölt, hogy kisebb egyjegyű számról van szó. A magyar gyökerű, de svájci székhelyű légitársaság folyamatosan növeli a hálózatát, ezért a szállítható utasok száma emelkedik, a mostani előrejelzés szerint jövő márciusig egy év alatt 18 százalékos lesz a bővülés.
Az év végére szóló foglalásokat erősnek nevezi a Wizz Air, ugyanakkor azt is előre jelzi, hogy a január-március közötti időszakban várható piaci keresletre csak nagyon korlátozott rálátása van.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az M100-nak 2022-ben egyszer már nekifutottak.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.