Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A francia cégnek nem tetszik, hogy a logójához hasonlító kajmán megjelent a divatpiacon.
Ma hoz ítéletet az Európai Bíróság egy érdekes divatipari védjegyvitában. A Mocek és Wenta nevű lengyel cég még 2007-ben kérte az uniós védjegyhivataltól, hogy a kajmánt ábrázoló megjelölését közösségi védjegyként jegyezzék be, egyebek mellett táskákra és ruházati cikkekre is.
A krokodilos logójáról híres francia divatáru-cég, a Lacoste azonban úgy gondolta, hogy a lengyelek kajmánja túlzottan is hasonlít az ő állatukhoz, ezért a kérelem elutasítását kérte.
Az uniós hivatal nagyrészt elfogadta a Lacoste érveit, és megtiltotta a cégnek, hogy a vitatott megjelölést bőrtermékeken, ruházati cikkeken és cipőkön regisztrálhassa, a lengyelek azonban nem adták fel, és Luxemburgig mentek az ügyükkel. A törvényszék várhatóan ma hozza meg az ítéletet.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.