Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A francia cégnek nem tetszik, hogy a logójához hasonlító kajmán megjelent a divatpiacon.
Ma hoz ítéletet az Európai Bíróság egy érdekes divatipari védjegyvitában. A Mocek és Wenta nevű lengyel cég még 2007-ben kérte az uniós védjegyhivataltól, hogy a kajmánt ábrázoló megjelölését közösségi védjegyként jegyezzék be, egyebek mellett táskákra és ruházati cikkekre is.
A krokodilos logójáról híres francia divatáru-cég, a Lacoste azonban úgy gondolta, hogy a lengyelek kajmánja túlzottan is hasonlít az ő állatukhoz, ezért a kérelem elutasítását kérte.
Az uniós hivatal nagyrészt elfogadta a Lacoste érveit, és megtiltotta a cégnek, hogy a vitatott megjelölést bőrtermékeken, ruházati cikkeken és cipőkön regisztrálhassa, a lengyelek azonban nem adták fel, és Luxemburgig mentek az ügyükkel. A törvényszék várhatóan ma hozza meg az ítéletet.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?