Tizenegy éves kislány tört be az amerikai üdítőpiacra

Egy texasi kislány leszerződött az amerikai Whole Foods üzletlánccal, hogy limonádéját 4 állam 55 üzletében forgalmazzák.

  • hvg.hu hvg.hu
Tizenegy éves kislány tört be az amerikai üdítőpiacra
A történet akkor kezdődött, amikor Mikaila Ulmert négyéves korában kétszer megcsípte egy méh. A kislány azóta megszállott kutatójává vált a méheknek és mikor ráébredt az ökoszisztémában betöltött alapvető szerepükre, úgy döntött, hogy segítségükre siet és piacra dobja a dédnagymamája receptje alapján készült mézes limonádéját.

A Beesweetre keresztelt termékkel először helyi vállalkozói versenyeken próbálkozott, majd a nagy áttörést az amerikai vállalkozói valóságshow, a Shark Tank hozta el, ahol a zsűrit meggyőzve 60 ezer dollárost befektetést kapott. A tizenegy éves Ulmer a nagy médiahírverésnek köszönhetően most a Whole Foods üzletlánccal szerződött le, amely 55 üzletében árusítja majd három – mézes, lenmagos és mentás – ízben a Beesweetet – írja a Mashable.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.

Görög Zita: Ahol 120 milliós táska jut a nőnek, ott milyen játékszerei vannak a férfinak?

Görög Zita: Ahol 120 milliós táska jut a nőnek, ott milyen játékszerei vannak a férfinak?

Félt, hogy túl messzire megy a NER-luxustáskás kampánnyal, amivel a Bethesdának gyűjtött, de végül jól sült el, sőt még Orbán Ráhel is lájkolta. Mi háborítja fel Görög Zitát? Mért osztotta meg a nyilvánossággal, hogy édesapja alkoholista, és ő maga mióta nem iszik? Hogyan támogatta a családját már fiatalon, és mikor követett el hibát? Hogy bánnak szerinte az emberek a szép nőkkel? HVG-Portré.