szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Amikor a BKV kiebrudalta a Simicska Lajoshoz köthető Metropolt, azzal érvelt, hogy a területet mostantól pályáztatják. Na, ezt mostanra el is felejtették, mert júniustól Habonyék új napilapja, az állami hirdetésekből működtethető napi Lokál simán megkapja azt – írja a Népszabadság.

A Modern Media Group (MMG) legfrissebb kreálmánya, a tervek szerint 150 ezres példányszámú Lokál a hírek szerint június 6-án jelenik me. A napilapot a tervek szerint a főváros legforgalmasabb tömegközlekedési csomópontjain egyenesen az olvasók kezébe nyomják majd – írja a Népszabadság, meg azt is, hogy a lap minimális működési költsége aligha lesz kevesebb másfél milliárdnál évente, amit az állami hirdetésekből fedeznének.

Az MMG Habony Árpád és Győri Tibor közös médiacége, és a jelek szerint simán befutó lett a BKV-nál (a cég azt írta a lap érdeklődésére, hogy ezt a piacot nem kell meghirdetnie, az MMG jelentkezett érte, a Metropol pedig, mely az előző 17 évben jó ügyfélnek bizonyult, nem tudott velük megegyezni), és ez lehet a MÁV-nál és a Volánnál is, habár előbbi közölte: még tárgyalnak az ügyben, utóbbi pedig egyelőre nem reagált a Népszabadság megkeresésére.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!