Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Büszkeségkampányt indított a Coca-Cola, amely a július 4-i Függetlenség napjáig új csomagolással dobja piacra az üdítőit az USA-ban.
"Büszke vagyok, hogy amerikai lehetek" - ez a címe a CNN szerint a Coca-Cola július 4-ig tartó kampányának, amely során a kólásdobozokon az amerikai zászló piros-fehér-kék színeit és motívumait használják fel.
A kampánnyal a katonák és családjuk számára 1941 óta változatos programokat és segítséget kínáló US Organizations nonprofit civil szervezettel fennálló 75 éves együttműködésüket ünneplik meg - írta a beszámolót idéző Világgazdaság.
Pár hete a legendás Budweiser sör gyártója, az Anheuser-Bush InBev jelentette be, hogy a nyáron, pontosabban a novemberi elnökválasztásig America néven forgalmazza a piacvezető terméket.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.