Így még nem látta a Coca-Colát és a Budweisert - fotó, videó

Büszkeségkampányt indított a Coca-Cola, amely a július 4-i Függetlenség napjáig új csomagolással dobja piacra az üdítőit az USA-ban.

  • hvg.hu hvg.hu
Így még nem látta a Coca-Colát és a Budweisert - fotó, videó

"Büszke vagyok, hogy amerikai lehetek" - ez a címe a CNN szerint a Coca-Cola július 4-ig tartó kampányának, amely során a kólásdobozokon az amerikai zászló piros-fehér-kék színeit és motívumait használják fel.

A kampánnyal a katonák és családjuk számára 1941 óta változatos programokat és segítséget kínáló US Organizations nonprofit civil szervezettel fennálló 75 éves együttműködésüket ünneplik meg - írta a beszámolót idéző Világgazdaság.

Pár hete a legendás Budweiser sör gyártója, az Anheuser-Bush InBev jelentette be, hogy a nyáron, pontosabban a novemberi elnökválasztásig America néven forgalmazza a piacvezető terméket.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.