Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nem éri el a tervezettet az idén az Audi nyereségrátája, mert a dízelbotrányal és a Takata-légzsákokkal ellátott autók esetleges visszahívásával kapcsolatos költségek megterhelik a mérleget.
A Volkswagen luxusmárkákat gyártó leányvállalata pénteken közölte, hogy működési eredménye az első fél évben 18 százalékkal 2,4 milliárd euróra csökkent. Rendkívüli tételek 265 millió euró összegben rontották a működési eredményt, aminek következtében a nyereségráta az egy évvel korábbi 9,8 százalékról 8 százalékra romlott.
Az Audi erre az évre 8-10 százalékos nyereségrátát tűzött ki célul, de a vállalat közölte, hogy a ráta várhatóan kissé "ez alatt a folyosó alatt marad".
Az első fél évben az Audi árbevétele 30,1 milliárd euróra emelkedett az egy évvel korábbi 29,8 milliárdról, de nettó nyeresége közel 750 millió euróval 1,7 milliárd euróra csökkent.
Az Audi továbbra is azzal számol, hogy több mint 20 új vagy felfrissített modelljének köszönhetően eladásai az idén meghaladják a tavalyi 1,8 milliós rekordot.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az EU soros elnöke, Dánia belevágott a blokk migrációs politikájának reformjába. A jelszó: kívül tágasabb.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.
Összekapott a kormánypárt államtitkára a Tisza vezetőjével.
Két fiatalt már letartóztattak.