szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Egyesült Államokban annyian vinnék a dán cég építőkockáit, hogy nem tudják olyan gyorsan növelni a kapacitást, így inkább visszavesznek a reklámból, hátha kevesebb megrendelés fut be.

A dán cégnél úgy döntöttek, hogy idén csökkentik reklámköltéseiket az Egyesült Államokban, mert annyira keresett a termék, hogy nem tudják kiszolgálni a hatalmas keresletet. A cég vezetői azt mondták a Reutersnek, hogy most inkább lélegzetvételhez szeretnének jutni, és növelni a munkaerőt gyáraikban – írja a Reuters.

A LEGO az utóbbi pár évben folyamatosan növelni tudta a bevételeit, olykor 10-15 százalékkal is. A növekedés fő forrása az Egyesült Államok, ahol a reklámköltések csökkentésével a bevételek is csökkenni kezdtek. A cégnél azonban azt mondják, ez a stratégia része, ráadásul globálisan még az amerikai visszaeséssel együtt is tovább nőnek bevételeik. Közben a cég épp építi az első kínai gyárát, és növeli a mexikói, dániai és magyar kapacitásait, hogy felkészüljön a karácsonyi dömpingre.

Csubakka a Nyírségből hódítja meg a világot - így készül a Lego

Tudta, hogy Csubakka szülőföldje egy nyíregyházi ipari parkban van? És azt tudta, hogy a világ összes Duplo játéka ugyanott készül, vagy azt, hogy egy ilyen figura feje három jól fejlett óvódást is elbír anélkül, hogy leszakadna? Vagy azt, hogy a hipermodern nyíregyházi Lego-gyárban egyszerre csaknem 800 különféle elemet tudnak fröccsönteni, gyártani?

Fotók: Nem kétség, a Lego "névjegykártyája" a legmenőbb

Stílusosan egy Duplo-figurán jelenítik meg a nyíregyházi Lego-gyár vezető dolgozóinak névjegykártya-adatait. A figura hátán található a név, telefonszám és az e-mail-cím.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!