Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Arena olasz sportszergyártó évente 50 ezernél is több burkinit ad el, a cég szerint nem az ő feladatuk eldönteni, hogy mit kell viselni a strandon, de láthatóan van igény a burkinire.
Évente több mint ötvenezer burkinit, a teljes testet elfedő muszlim női fürdőruhát ad el szerte a világon az Arena olasz sportszergyártó - írta a pénteki olasz sajtó.
A gyártónak - amelynek központja a közép-olaszországi Maceratában van - 2012 óta szerepel a kínálatában a burkini. Elsősorban az arab világ országaiban nagy a kereslet a több részes, a hajat is eltakaró ruhadarab iránt.
Az Arena jelenleg Kínában gyártatja a burkiniket, és darabonként 99-105 eurós (30-32 ezer forint) áron kínálja őket. Egy ideje gyerekméretben is kaphatók.
"Kizárólag a piaci keresletre reagáltunk. Nem a fürdőruhagyártó feladata eldönteni, hogy az emberek mit viseljenek a strandon" - mondta Giuseppe Musciacchio, az Arena vezérigazgatója a burkiniviselet körül Európában kialakult heves vitáról.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az amerikai elnök Nobel-békedíjra pályázik.
A digitális közigazgatás továbbra sem állt helyre.