Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Fel kellene vennie a kesztyűt, ami a Lufthansa dobott neki.
Az Air France-KLM csoport több lehetőséget is vizsgál arra, hogy a hosszú távú járatoknál belépjen az olcsóbb szegmensbe – írja a Bloomberg. A terveket már több mint egy éve dédelgetik, hogy versenyben tudjanak maradni a Norwegian Air Shuttle-val, a French Blue-val vagy a Lufthansa/Eurowings párossal.
A lépés új irányt jelenthet az Air France-KLM számára, hiszen eddig elsősorban arra koncentrált, hogy az Európán belüli rövidebb utakra dolgozzon ki egy olcsóbb, de hagyományos modellen alapuló megoldást.
A Lufthansa a Eurowings fapados rövidtávú modelljét terjesztette ki hosszabb, elsősorban nyaraló járatokra. Az olcsóbb jegyek Kölnből indulva érhetőek el, és a főbb célpontok között van például a Dominikai Köztársaság, Mauritius vagy Kuba.
Az Air France-KLM nem közölt részleteket a tervekről, így egyelőre azt sem tudni, hogy az új járatok a hagyományos hálózatból szakítanának-e ki részeket. A LeMonde pedig azt is tudni véli, hogy az asztalon lévő megoldások közül az egyik egy kisebb cég felvásárlására alapozná a szolgáltatást.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.