Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A hajánál fogva próbálja magát kihúzni a márka.
A világon minden tíz eladott skót whiskyből egy Johnnie Walker, de a márka látott már szebb napokat is. Az értékesítés az elmúlt három évben csökkent, mert manapság olyan koktélok jöttek divatba, amelyeket más whiskykből könnyebb elkészíteni.
A Diageo, amely a márka tulajdonosaként bevételének egyharmadát skót whiskyből szerzi, a Bloomberg riportja szerint most megpróbálja felvenni a kesztyűt. Edinburgh melletti főhadiszállásán a vegyészek Emma Walker vezetésével már dolgoznak az új keverékeken.
Walker nem rokona a névadónak, aki 121 éve halt meg, legalábbis nem tud róla. A vegyészek a laborban sokféle anyaggal játsszanak, és az érés különböző fázisaiban próbálnak beavatkozni, és most már szem előtt tartják azt is, hogy az italból készülő koktélok milyen ízűek lesznek, illetve mennyire könnyű lesz az új Johnnie Walkerekkel dolgozni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.