Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Cáfolta távozásának hírét a Világgazdaságnak adott interjúban a TV2-csoport vezérigazgatója, és Dirk Gerkens azt bizonygatta, hogy sokak véleményével ellentétben függetlenek, nem kapnak senkitől megrendeléseket, megbízásokat.
A szombati Magyar Nemzet írt arról, hogy Dirk Gerkens távozásáról pletykálnak szakmai körökben, állítólag januártól válna meg a vezérigazgatói poszttól. A TV2-től ezt már cáfolták, és Dirk Gerkens is azt mondta a Világgazdaságnak adott interjúban, hogy a távozásával kapcsolatos értesülések teljes mértékben alaptalanok. „Jól érzem magam Magyarországon, és komoly terveim vannak a céggel, még ha ez a versenytársak szemét szúrja is” – fogalmazott.
Rákérdezett a lap munkatársa a Star Academy című tehetségkutató bukására, amelyről Gerkens azt mondta: egy kísérletünk volt a műsor, kipróbáltak egy új formátumot. Azt látják, hogy csökken az érdeklődés a zenés tehetségkutatók iránt, kissé elfáradtak ezek a tartalmak. A televíziózás esetében is előfordul, hogy valami nem jön be – mondta.
A TV2-csoport vezérigazgatója állítja, hogy a tévétársaságuk független, nem kapnak feladatokat, megrendeléseket, megbízásokat senkitől, és azzal foglalkoznak, amit jónak látnak. „A szerkesztőségi autonómia jegyében az, hogy melyik riporter mely témáról milyen anyagot készít, a hírigazgatóság belső ügye” – válaszolta arra a felvetésre, hogy sokak szerint a csatorna közéleti műsorai elfogultak, és a jelenlegi kormány szekerét tolják.
Dirk Gerkens beszélt arról is, hogy amikor az RTL Klubtól átment a TV2-csoporthoz, nem volt jól felépítve a társaság kábelportfóliója, és azt a kevés csatornát sem pozicionálták megfelelően, amijük volt, ezért sem volt jó a nézettségük. Úgy látja, hogy a meglévő csatornák újrapozicionálásával nagy sikert értek el: a korábbi FEM3-hoz képest az új Prime megduplázta átlagos közönségarányát, a PRO4 helyébe lépett Mozi+ pedig megnégyszerezte nézettségét – mondta.
Megkérdezték tőle azt is, szerinte mikorra válhat piacvezetővé a TV2. Úgy reagált: nem szeretné elkövetni azt a hibát, amit az elődei, így nem tesz ezzel kapcsolatban elhamarkodott kijelentéseket. Azt viszont nagyon látványosnak tartja, ahogyan a TV2-csoport és az RTL-csoport kábeles közönségaránya közelít egymáshoz – jegyezte meg.
A reklámbevételeik növekednek, de még nem érték el azt a bevételrészesedést, ami szerinte megilletné őket. „Arra számítanak, hogy jövőre már igazságosabb lesz a helyzet, és kiegyenlítődik a kereskedelmi bevételek eloszlása a piacon” – nyilatkozta.
Dirk Gerkens állította: annál sokkal kevesebb állami hirdetési megrendelés érkezik hozzájuk, mint amennyit a többség gondol. A versenytársainknak is vannak állami megbízásai, de miért költene többet a konkurens csatornán, amikor nálunk ugyanazt kevesebbért megkaphatja – reklámozta saját magukat.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.