Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Felvásárolja és csütörtöktől 100 százalékos tulajdonosa lesz a Brussels Airlines belga légitársaságnak a német Lufthansa – közölte a La Libre Belgique belga napilap szerdán.
A Lufthansa 2008-ban szerzett 45 százalékos tulajdonrészt a belga légitársaságban, csütörtökön pedig aláírják a maradék 55 százalék megvásárlásáról szóló megállapodást is. A napilap birtokába jutott információk szerint a Lufthansa 2,6 millió eurót fizet a belga társaságért. Az összeget a légitársaság szóvivője nem kívánta megerősíteni.
A tájékoztatás szerint a német cég új repülőgépekkel fejlesztené, további tengerentúli és rövid távú, fapados járatok indításával tenné gazdaságosabbá a belga leányvállalatot.
A brüsszeli központú Brussels Airlines-t 2005-ben alapították, majd anyagi nehézségek miatt tulajdonrészének majdnem felét 2008-ban eladta. A légitársaság 49 repülőgéppel rendelkezik, 3400 alkalmazottja van és 62 célállományra, nagyjából 5,8 millió utast szállít évente.
A légitársaság a felvásárlás után legalább két évig használja még a Brussels Airlines nevet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.