Gyors, biztonságos és olcsó fizetési mód – ez a qvik
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Továbbra is titokként kezelik a biztosítók az autósok biztosítási kárelőzményeit, így az alkuszok továbbra csak erősen hozzávetőleges előzetes kalkulációt tudnak adni a leendő díjakról. Utólag pedig semmiféle korrekcióra nincs lehetőség.
A kötelező felelősségbiztosítások mintegy 85 százalékát bonyolító biztosítási alkuszoknak sem férhetnek hozzá a Központi Kártörténeti Nyilvántartó Rendszerhez (KKNYR) – még akkor sem, ha az autósok erre felhatalmazást adnak nekik. Így azonban nincs információjuk arról, hogy egy-egy ügyfelük milyen kár(oka)t okozott a korábbi években – derül ki a Napi.hu cikkéből. Ennek hiányában pedig csak nagyon körülbelüli kalkulációkat tudnak úgyfeleik számára készíteni, mert szinte minden biztosító felszámol károkozói pótdíjat is.
A KKNYR-hez jelenleg csak a biztosítók férhetnek hozzá és ők is csak akkor, ha már aláírt kgfb-biztosítási ajánlattal rendelkeznek. Ezt azt is jelenti, hogy utólag már nem lehet eljönni attól a biztosítótól, amely a vártnál lényegesen magasabb díjat kalkulált.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál jóval olcsóbb megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A papírmentes nyugtaadás mellett egyszerűbb használatot és költségcsökkentést hoz az átállás.
Sikeresen elstartolt a Kennedy Űrközpontból a SpaceX Dragon űrkapszulája, a fedélzetén négy űrhajóssal, köztük a magyar Kapu Tiborral.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Kapu Tibor és három űrhajóstársa már a SpaceX űrhajójában várja, hogy útnak indulhasson a 14 napos küldetésére.
Bár több településen is érdeklődéssel vizsgálják a törvényt, hasznosságát és kockázatait illetően változatlanul vannak aggályaik.
A Lázár János vezette szakminisztérium valakikkel egyeztetett a plázastop szigorításáról, s azt ígérte, a kormány nem fog (vissza)élni a plusz engedélyezési jogkörrel.
Az ukrán elnök országa uniós csatlakozásával kapcsolatban azt írta, igazságtalan, hogy egy ország blokkolja a többség akaratát.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
A legtöbb hirdetést a tankerületi központok adták fel.
Kiteljesedik a dinamikus árazás, akár napról napra változhat a nagykereskedelmi ár, s annak nyomán a kiskereskedelmi ár.
Kreitler-Sas Máté azt mondta, hogy nem fizet az énekesnek és szürreálisnak tartja, hogy az a Delhusa Gjon akarja beperelni, aki notóriusan megsértette a közlekedési szabályokat Újbudán.