Több mint 59 ezer forintra drágult országos átlagban a személygépkocsik kötelező biztosítása
Budapesten több mint 30 ezer forinttal magasabb a díj, mint az ország többi részén.
Budapesten több mint 30 ezer forinttal magasabb a díj, mint az ország többi részén.
Miután Nagy Márton a biztosítókat – is – a szőnyeg szélére állította, a KöBE harmadával csökkenti az alapdíjat.
80 ezer autótulajdonosnak kell március 1-ig rendezni a kötelező biztosítás esedékes összegét, különben súlyos következményekkel kell számolniuk.
Évi átlag 83,5 ezer forint vs. 53,6 ezer. Közben egy év alatt a kárráfordításoknál kétszer gyorsabban nőtt a kgfb-átlagdíj.
Ez mintegy 30 százalékos megtakarítás az Insura.hu az év végi kgfb-kampány első hetét leíró adatai szerint.
A közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértésének minősül, ha nincs biztosítás a rolleren, amelyikre kötelező lenne.
Tizenöt éve még milliók elfoglaltsága volt ilyenkor az ajánlatok böngészése.
Jóval az infláció fölött nőtt a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díj – számolt a Magyar Nemzeti Bank.
A feleslegesen körülményes ügyintézés mellett persze a túlárazás a másik kézenfekvő módszere a biztosítóknak, akik egyelőre nem kapkodnak a rolleresekért.
Még a tavalyi inflációnál is nagyobbat nőtt a casco ára, a kötelező biztosításé viszont alig ment feljebb.
Több tucat autó kapott defektet vasárnap az M0–M5-ös autópályák találkozásánál. Kik számíthatnak közülük vajon kártérítésre, és mikor?
Az igazolást minden rolleresnek magánál kell tartania, bérlés esetén pedig a használónak kell meggyőződnie arról, hogy az adott járműre kötöttek-e kgfb-t.
Két nagy szereplő viszi el egyelőre a rolleresek kötelező biztosításait.
A mikromobilitási eszközökre még nincsenek KRESZ-szabályok, a velük kapcsolatos kockázatok java ismeretlen, ami meg ismert, nem mutat jól. A biztosítók ajánlatai jelenleg a néhány ezer forintostól a több százezresig szóródnak, ami a szabályok egyértelművé válásával jelentősen változhat, de csak kevés eséllyel hamarabb, mint jövő ilyenkor.
A jármű nettó tömege, illetve tervezési sebessége dönti el, hogy szükséges-e felelősségbiztosítást kötni.
Pedig egy olyan baleset, ahol a robogós a hibás, és valaki megsérült, több milliójába is kerülhet.
Egy hete maradt a díjrendezésre, akinek év végén újul meg a biztosítása.
A feltárt problémák miatt a jegybank 9 millió forint felügyeleti, és további 6 millió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a K&H Biztosítóra.
Jelentősen emelkednek a fedezetlenségi díjak.
Még mindig rengeteg autósnak esik év végére a kgfb-évfordulója, érdemes körülnézni, hol a legjobbak az ajánlatok.